Öğrencileri değerlendirmede de aktif hale getirmeli. Ünitelerle ilgili sorular hazırlayıp birbirlerine yönelterek gerek sözlü gerekse yazılı değerlendirmeler yapılabilir. Sorulara verilen cevaplar sınıf içinde tartışılarak cevaplanabilir.
Öz-yönelim ve İşbirliğini Özendirme Stratejilerini kullanarak öğrenciyi süreçte daha aktif hale getirebilirim. Bu stratejide, öğrenciler kendi öğrenmelerine sahip çıkma, kişilerarası beceriler sergileme, yüksek kaliteli işler yapma, geribildirimi anlama ve sınıf arkadaşlarının çalışmalarını değerlendirme yeteneklerini değerlendirmek için kullanırım.Çünkü eri bildirimi iyi kavrayan bir öğrenci tüm değerlendirme sürecinde aktif olarak rolalacaktır
Öz-yönelim ve İşbirliğini Özendirme Stratejilerini kullanarak öğrenciyi süreçte daha aktif hale getirebilirim.
YanıtlaSilBu stratejide, öğrenciler kendi öğrenmelerine sahip çıkma, kişilerarası beceriler sergileme, yüksek kaliteli işler yapma, geribildirimi anlama ve sınıf arkadaşlarının çalışmalarını değerlendirme yeteneklerini değerlendirmek için kullanırım.Çünkü eri bildirimi iyi kavrayan bir öğrenci tüm değerlendirme sürecinde aktif olarak rolalacaktır
ogrencilerin ogrenip ogrenmedikleri sorularla yada tamamlayici orneklerle takip edilebilir...
YanıtlaSil